Two weeks in Östersund.

Nu kommer allt på en och samma gång känner jag. 
Jag har bara inte orkat eller haft lust att hålla på att redigera och lägga upp bilder, men nu är jag igång. 
Lite sent men.. som jag jag skrev i förra inlägget ; Bättre sent än aldrig!
 
I juli åkte jag upp till Östersund i 2 veckor för att hälsa på mamma och pappa samt vänner. Det var riktigt skönt och roligt att komma till hemstaden igen och träffa alla. Hängde såklart mycket i stugan :)
Dock så sov jag bara endast en natt i stugan för jag klarar inte av att myggorna håller på och surrar omkring mig mitt i natten.  Det går bara inte! (Myggorna verkar älska mig, dessutom får jag dunderstora myggbett och dom kliar så förbannat..besvärligt som bara den.) Så jag åkte varje kväll till mammas och pappas hus för att kunna sova.
 
En dag åkte vi iväg till ett ställe som heter Alsen på gårdsloppisar. Där hittade jag en brudkista som jag och pappa slipade samt målade om. Tyvärr har jag bara en före-bild. Hann inte ta någon efter- bild innan jag åkte hem.
Men lägger upp en så fort jag fått den fraktad hit ner till Göteborg av mammsen och pappsen. :)
 
(Mamma tänkte försöka visa Tyra hur de flesta hundar leker med deras leksaker.. gick sådär! ^^ haha) 
(Kistan som jag köpte på loppis!)
 
Det blev inte så många fler bilder denna gång!
 
I nästa inlägg kommer ni få se bilder från när vi var på utflykt till Botaniska trädgården :)
 
/ Cilla ♥
 

Kommentera här: