151: Kom nu! (11 av 365+1)

 
Jag blev så lycklig att snön kom tillbaka och inte bara lite heller. Blev nästan tårögd för det var så fint med snön på alla träd. Sen att det blev kaos i hela Göteborg var en annan femma (fick vänta nästan två timmar på att spårvagnen skulle komma så jag kunde ta mig till jobbet), men jag gick bara runt och var helt lycklig och småskrattade för mig själv när jag såg hur många andra var förbannade för detta. =D
 
Så för att fira denna underbara tid tog jag och Tyra en långpromenad, dock blir hon nog less på mig när jag hela tiden ska stanna upp och fota. Hon stannar alltid och kollar bak på mig med en blick som säger "Kom nu!"  
 
Här hittar du temalistan för fotoutmaningen 2016

Kommentarer:

1 Karin:

Ja du, hon verkar verkligen tycka att du tar allt för god tid på dig! Har full förståelse för henne, då vänta ju kan var rätt så jobbigt - men även förståelse för dig, att du vill fota!

2 Anna-Maria Ekblad:

Vilken underbar blick från hunden. Den säger verkligen kom nu. Bra fångat med kameran.

3 bella:

solklar tolkning. sötnosen manar på matte. det syns lång väg.

4 Kikkson:

Härlig bild. Temat passar super!

Kommentera här: